mandag den 11. juni 2018

Strik som terapi i p4



Min bog er 95% færdig.
I dag skete der det at jeg blev interviewet til programmet KLIK på P4. Det bliver sendt mellem 14 og 15 (hvis du ikke når at høre det, kan det efterfølgende høres via podcast).
Interviewet handler om mit blogopslag ”Strik vs Depression”. Det er jo både sjovt og spændende at nogen synes at mit opslag er så interessant, at det skal promoveres på landsdækkende radio. Men så er der lige en ting, som jeg gerne vil understrege. Ikke for at forklejne mit eget blogindlæg, men strik er jo altså ikke kun for folk der er depressive… Man kan godt få gavn af min bog selv om man ikke fejler noget. Hvis man nu bare har lyst til at strikke og gerne vil have en nem opskrift uden mærkelige forkortelser og underlige tænk-selv-løsninger, så er min bog helt perfekt.
Dermed vil jeg ikke sige at det at strikke ikke har en terapeutisk virkning – det har det ! For mig var det vejen ud og videre. Det tror jeg også det kan være for andre.
Men, min bog handler ikke om strik som terapi. Jeg er ikke terapeut eller psykolog og er ikke i besiddelse af manualen til vejen ud af tunnelen. Min bog er en bog fuld af gode opskrifter og nemme forklaringer, intet mere, eller mindre.

Klik - Strik vs Depression



Ingen kommentarer:

Send en kommentar